ZOHO CRM

Totaaloplossingen voor al jouw verkoop- en marketing uitdagingen.

Case

Alle data inzichtelijk dankzij ZOHO CRM

ZOHO CRM

ZOHO CRM is het platform voor klantrelatiebeheer. Hiermee wordt het inzien en beheren van potentiële leads en klanten een piece of cake. Maak persoonlijk contact met klanten en bereik ze via verschillende kanalen zoals e-mail, chat en social media. Of je nu een B2B, B2C, MKB of groot bedrijf bent.  Dit CRM pakket sluit naadloos aan op jouw bedrijf en bedrijfsprocessen.

ZOHO biedt vele applicaties; allen gericht om jouw bedrijf en werk te verbeteren en makkelijker te maken. Hieronder lichten we een verschillende applicaties uit die gekoppeld kunnen worden aan het ZOHO CRM: SalesIQ live chat, ZOHO Campaigns, ZOHO social, ZOHO Desk, ZOHO Books en ZOHO commerce.

Zoho SalesIQ live chat Icoon zoho salesIQ

Realtime inzicht en persoonlijke benadering

De app geeft inzicht in realtime bezoekers en leadscores, toont chatgeschiedenis en rapportages en heeft een feedback sectie waar klanten hun beoordelingen kunnen achterlaten.

De chat pas je geheel naar eigen smaak en huisstijl aan en geeft jou direct contact met klanten. Zet de app op je mobiel zodat je altijd bereikbaar bent. Even niet aanwezig? Met één knop geef je de beschikbaarheid aan en stel je standaard berichten in zodat jouw klanten altijd te woord worden gestaan. 

Bovendien biedt de SalesIQ app de mogelijkheid om triggers in te stellen om op het juiste moment jouw bezoekers en klanten te kunnen benaderen. Zo stuur je gemakkelijk een chat uitnodiging met persoonlijke tekst bij nieuwe en terugkerende klanten. Een goede manier om jouw website te personaliseren  en naadloos aan te laten sluiten bij de bezoeker.

Zoho Campaigns Icoon zoho campaigns

Marketing automation op maat

Zet marketing automation in met ZOHO campaigns en laat jouw emails en nieuwsbrieven automatisch en efficiënt verlopen. Genereer inschrijvingen voor de nieuwsbrieven door sign up formulieren op geïntegreerd externe platformen te zetten zoals jouw website en social media .

De Zoho Campaign Gallary biedt vele vooraf ontworpen templates, die gemakkelijk aangepast kunnen worden met eigen beeld, tekst en call to action knoppen. De software is zelfs zo ingericht dat je dynamische content kunt toevoegen op basis van de demografische factoren van de nieuwsbriefontvangers.

Je hebt inzicht in realtime data en uitgebreide rapporten, waarmee je de campagnes steeds beter en efficiënter inricht. Ook een handige toevoeging: wijs scores toe aan de nieuwsbriefontvangers gebaseerd hun betrokkenheid  zoals unieke clicks, aantal geopende e-mails en het delen van de berichten met anderen.

Zoho Social Icoon zoho social

Beheer al jouw social kanalen op één plek

Maak gebruik van de handige content kalender en plan jouw bericht vooraf in. Met de SmartQ slot weet je precies wanneer jouw doelgroep het meest actief is. Daarnaast heb je direct inzicht in hoe de berichten gepresteerd hebben. 

Ook communiceren met jouw doelgroep kan via ZOHO social en zie je daarnaast wat er op de social kanalen over jouw bedrijf wordt gezegd. Zo blijf je op de hoogte van alle sociale interacties. 

Zoho Books Icoon zoho books

Automatisering van jouw boekhouding

Automatiseer net als onze klant Helinox de boekhouding met ZOHO books. Zo neemt ZOHO jouw veel werk uit handen. 

Houd met time tracking de tijd bij die aan projecten worden besteed en creëer met enkele klikken facturen. De software geeft jouw realtime inzicht in de voorraad en herkent belastingtarieven. Een koppeling met jouw bankrekening zorgt voor een automatische import van transacties. Overzichtelijk en efficiënt!

Zoho commerce Icoon zoho commerce

Maak jouw eigen webshop

Met ZOHO Commerce bouw je jouw eigen webshop in slechts enkele stappen. Technische kennis is hiervoor niet nodig want met de ingebouwde builder zet je eenvoudig onderdelen neer, voeg je producten toe en maak je het thema passend bij jouw eigen huisstijl. 

Naast webshop hosting, verzorgt ZOHO ook bestelling- en voorraadbeheer, betalingsmethodes en verzendmodules. Om de mogelijkheden van de webshop verder uit te breiden, kun je verbinding maken met de hierboven beschreven applicaties. Geen gedoe met applicaties van derden; alles met één software, alle data op één plek.

Zoho Desk Icoon zoho desk

Verbeter jouw klantenservice

Verbeter jouw klantenservice met het integreren met de handige helpdesk software. In het ticketbeheer wordt alle communicatie van de klantenservice kanalen samengevoegd: e-mail, telefonie, social media en chat. 

De zelfservice functie geeft de klanten de mogelijkheid om zelf antwoorden te vinden op hun vragen. Bijvoorbeeld via een FAQ pagina. ZOHO Desk kan zelfs zo ingesteld worden dat vragen die er nog niet tussen staan, maar wel regelmatig binnenkomen, automatisch worden toegevoegd.

Daarnaast geeft deze software inzicht in trends en patronen van de inspanningen van jouw klantenservice team. Waardoor verbeterpunten makkelijk zijn te herkennen op te lossen.

Wij zijn gecertificeerd

ICIT is ZOHO certified, en kan daarom uitstekend passend advies en maatwerk leveren. Dankzij de brede toepassingsmogelijkheden van ZOHO kunnen wij jou altijd helpen aan een passende verkoop- of  marketingoplossing. Of het nu gaat om het gemakkelijk creëren van formulieren of analyseren van traffic op je website: de mogelijkheden zijn eindeloos.

SalesIQ app

  • Direct in contact met klanten
  • Personalisering van berichten en uitnodigingen
  • Feedback sectie voor klanten
  • Inzicht in realtime bezoekers en leadscores

Zoho campaigns

  • Automatisering van emailmarketing
  • Pre-designed templates
  • Realtime data en rapportages
  • Dynamische content op basis van demografische factoren
  • Score toewijzing op basis van betrokkenheid

Zoho social

  • Alle social kanalen op één plek
  • SmartQ slot optie
  • Inzicht in prestatie van berichten
  • Direct contact met klanten
  • Monitor sociale interacties

Zoho books

  • Altijd inzicht in de voorraad
  • Automatisering van workflows
  • Tijdregistratie voor projecten
  • Snel en gemakkelijk facturen opmaken
  • Automatische import van transacties

ZOHO commerce

  • Snel en gemakkelijk een eigen webshop
  • Webshop hosting
  • Uitbreiding mogelijk met vele applicaties
  • Inclusief modules voor voorraadbeheer en verzend- en betalingsmethodes

Zoho Desk

  • Alle communicatie kanalen op één plek
  • Zelfservice functie voor klanten
  • Inzicht in trends en patronen het klantenservice team
  • Snel anticiperen op plaatsen waar verbetering mogelijk is
Laatste cases

Werk waar we trots op zijn.

Technea

procesoptimalisatie, dealerportal en inrichting ERP

Bekijk case
Carver

Website design en koppelingen met ERP

Bekijk case
Zijlstra beroepskleding

Website, E-KMS en Webshop

Bekijk case
Ontwikkeling Automated Front Desk

Automated front-desk op basis van gezichtsherkenning

Bekijk case
Smart gastank platform

Innovatie project

Bekijk case
The Block building

Internet of things in je kantoor

Bekijk case
Trots op onze klanten

Wij werken o.a. samen met

AB Texel
Zijlstra Beroepskleding
Meatable
Helinox
TanQyou
Rovanda
Technea
BTN
Carver Europe
Coop
Kinderopvang Friesland
Make It In The North
Alva Charging Services
Fryslan
Agrifac
Elpress
Royal Steensma
SHV Energy
Jumbo
Albert Heijn
Kwadrant Groep
Carwashclub
Gemeente Waadhoeke
MCL
Provincie Fryslan
Noorderbreedte
Bijzonder Jeugdwerk
Tjongerschans
Samen Woonzorggroep
Partners
AWS
DDA
ZOHO
Smart Industry
Wordpress
Magento
Shopify
Dahua
Google
Prodin