ICIT Solutions het full digital agency uit Franeker heeft voor de campagne “Ode aan het landschap” van Visit Friesland een website gebouwd. Deze zomer kunnen inwoners en bezoekers foto’s insturen van het Friese landschap. Deze foto’s vormen samen op www.huldeaandehorizon.nl één grote horizon.
Wie dan denkt aan een soort panoramafoto heeft het mis, het unieke aan de website is namelijk dat de foto’s zijn uitgelijnd tot één gezamenlijke horizon. Hierdoor loopt de horizon altijd door. Het was voor ICIT een mooie uitdaging om de positionering van de foto’s goed te bepalen. Marco Vrouwenvelder de directeur van ICIT zegt hierover: “Het was een prachtige uitdaging om binnen een snelle tijd een uniek concept uit te werken, we hebben onze eigen horizon ook flink moeten verbreden”
Het doel van de campagne van Visit Friesland is om te laten zien hoe prachtig het Friese landschap is, door toeristen en inwoners hun mooiste landschapsfoto’s te laten delen. Dit concept haakt aan op het landelijke thema Ode aan het Landschap.
Het is niet de eerste keer dat de twee partijen een samenwerking aangaan. Sinds 2016 heeft het IT bedrijf uit Franeker de destinatie marketing organisatie van Friesland al in meerdere (digitaliserings) trajecten bijgestaan. “Het is fijn om een partij naast je te hebben staan die snel en technisch sterk kan handelen. Daarom werken wij graag samen met ICIT. Huldeaandehorizon.nl bewijst dit weer.” Aldus Bouke Kors van Visit Friesland.
Iedereen kan trouwens zijn foto insturen op de website, van vakantiefoto’s tot professioneel. Alle foto’s van het Friese landschap zijn welkom. Je kunt jouw foto insturen op www.huldeaandehorizon.nl/insturen