Alva charging solutions case header - ICIT

Alva charging services

Alva Charging Services helpt klanten om op de groenst mogelijke momenten te laden. Hun missie: slim laden wanneer er overschot is aan groene stroom. Maar om dat op schaalbare wijze aan te bieden, was een krachtige en efficiënte Zoho-omgeving nodig. ICIT optimaliseerde stap voor stap het bestaande systeem, waardoor Alva nu grip heeft op processen én ruimte voor groei.

  1. Procesoptimalisatie
  2. Zoho
  1. Zoho CRM (incl. portaalfunctie)
  2. Zoho Forms
  3. Zoho Desk
  4. Zoho Inventory
  5. Zoho Books
  6. Zoho Bookings
Simone Rozeboom - ICIT

Onze expert

Simone Rozeboom

  1. Procesoptimalisatie
  2. Zoho
  1. Zoho CRM (incl. portaalfunctie)
  2. Zoho Forms
  3. Zoho Desk
  4. Zoho Inventory
  5. Zoho Books
  6. Zoho Bookings
0
Percentage Green
Kortere doorlooptijd van aanvraag tot installatie.
Alva charging services case - ICIT
0
Arrow Down Right Green
Uur handmatig werk per week minder.
0
Percentage Green
Snellere samenwerking met dealers.
0
Percentage Green
Realtime inzicht in projectstatus.

Een schaalbare Zoho-omgeving

Alva kwam binnen met een bestaande Zoho-omgeving die niet goed aansloot bij hun groeiambities.

In plaats van alles opnieuw te bouwen, optimaliseerden we gericht. We automatiseerden handmatige stappen, verbeterden klantcommunicatie en brachten structuur aan in data en processen.

Hierdoor kan Alva efficiënter werken, sneller schakelen met dealers en een hogere servicegraad bieden aan klanten.

Alva charging services logo - ICIT
Bram Kappert Alva charging services - ICIT

Bram Kappert

Mede-eigenaar

Onze aanpak

We zijn niet vanaf nul begonnen, maar juist slim verder gaan bouwen op wat er al stond. Door te focussen op optimalisatie in plaats van herbouw, hielpen we Alva sneller vooruit met minder onderbreking.

02

Automatisering

Doorvoeren van slimme automatiseringen.
01

Analyse

Van bestaande omgeving en knelpunten.
03

Applicaties

Inzetten van Zoho-apps op maat voor Alva's processen.
05

Samenwerking

Doorlopende samenwerking met iteratieve verbeteringen.
04

Portalen

Realisatie van een partneromgeving.
Sjabloon email case Alva - ICIT
Bookingspagina Case Alva   ICIT
Flow Case Alva   ICIT

Het resultaat

Dankzij de optimalisaties beschikt Alva nu over een schaalbare en toekomstbestendige werkomgeving. Processen verlopen sneller en met minder handmatige handelingen, klanten ervaren een kortere doorlooptijd van aanvraag tot installatie, en dealers werken efficiënter dankzij directe toegang tot relevante informatie.

Waar eerst veel werk in losse stappen gebeurde, zorgt de integratie van Zoho-apps nu voor een vloeiende digitale klantreis. Alva heeft hierdoor meer grip op de operatie én ruimte om verder te groeien, zonder continu te hoeven investeren in nieuwe systemen.

Laadt slim, werk slimmer

Laat je Zoho-omgeving voor je werken. Wij helpen je om processen te versnellen én verbeteren.

Simone Rozeboom - ICIT

Simone Rozeboom

Implementatiespecialist

085 488 4752simone@icit.nl

Klaar

Klaar
voor

voor

jouw

jouw
groei?

groei?